سوالات پر تکرار

چرا نماد اعتماد الکترونکی ندارین ؟؟

این وب سایت یک رسانه در حوضه فناوری بود و هدف اصلی این رسانه ارائه اخبار و راهمنایی خرید در این در این حوضه است و نیازی به این نماد در این بخش ندارد. اما در بخش فروشگاه جهت راحتی بیشتر کاربران برای تهیه محصولات خود اقدام به همکاری با فروشگاه دیجی کالا کرد است.که معتبر ترین فروشگاه اینترنتی ایران است

اگه از طرف شما خرید کنم قیمت محصول افزایش پیدا میکنه ؟

خیر. به هیچ عنوان قیمت افزایش پیدا نمی کنه و تفاوتی بین ورود از طرق وسایت ما و خود وسایت دیجی کالا ندارند.

محصولات متعق بیمکث مدیا ست ؟!

خیر . تمامی محصولات انحصار دیجی کالا است و ما فقط معرف اون محصول هستیم.

چرا تعداد محصولات داخل فروشگاهتون ایقدر کمه!!!!!

به دو دلیل :

  1.  بهترین و پرفروش محصولات در این در حوضه در فروشگاه قرار گرفته
  2. درخواستی بودن بعضی از محصولات

چطور محصول خاصی رو سفارش بدیم؟؟

به دو صورت :

  1.  کامنت در وب سایت
  2.  ارسال پیام به دایرکت اینستاگرام

وقتی رو مشاهده قیمت و خرید محصول کلیک میکنم بالا نمیاد !!!

کافی دیتای موبایل رو خاموش و از مرورگر خود خارج شود و مجدد وارد شوید ودیتا روشن کنید درصورت حل نشدن کافی یک بار با قند شکن وارد شوید و امتحان کنید!!!

در صورت مشکل در همگام خرید (از جمله : ثبت نشدن خرید در صورت برداشت از حساب یا عدم تحویل در زمان مورد نظر و …) چکار کنیم؟؟؟!!!

کافی با پشتیبانی ۲۴ ساعت دیجی کالا به شماره تلفن ۰۲۱۶۱۹۳۰۰۰۰ تماس حاصل فرمایید.

چرا قیمت محصولات رو تو وبسایتون نیست!!!

به دلیل عدم ثبات در قیمت ها روز بازار

در صورت ناموجود بودن محصول مورد نظرمون چطور از موجودشودن محصولمون اطلاع پیدا کنیم!!!

کافی وارد حساب کاربری خودتون در وبسایت دیجی کالا شوید و کالا را در بخش مورد علاقه قرار دهید و یا بروی دکمه ناموجود کلیک کنید و تا از طریق پیامک یا ایمیل به شما اطلاع راسانی شود